Elvis en Sophia Loren (1958)

Sophia Loren en Elvis ontmoetten elkaar een keer – in januari  1958 – bij Paramount Studios, terwijl Elvis “King Creole”  aan het filmen was.

Sophia was gek op Elvis !

Ze ging prompt op zijn schoot zitten, gaf hem een kus, en begon door zijn haar te woelen. Elvis  vond het niet erg.

“Ik wed dat je zou willen dat ze zou stoppen met schreeuwen”, zei de mooie Italiaanse actrice.

“Nooit” antwoordde Elvis.  “En ik zal je wat vertellen. Op die manier worden mijn fouten toegedekt. Wanneer ik een moeilijke noot moet halen is dikwijls de oplossing wat gekke bewegingen te maken en het geschreeuw barst los. Mijn hoge noot gaat er gemakkelijk in verloren”.

Sophia besloot met : “Elvis Ik weet dat je een heel lieve jongen bent”

“Thanks a lot!” antwoordde Elvis.

Dit bericht werd geplaatst in Foto's, Fotospecial en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

